1.23.2008

Obiteljski vicevi

MLADI...

Rasprava u obiteljskoj kući, između sina i oca:
Otac:

-A kakvi ste vi današnji mladi sve mora da vam se nacrta, da vam se da, da vam se pokaže.
Sin:
-Što ti je oče nismo mi bas tako loši, na nama svijet ostaje.
Otac:
-Ma što niste loši, stvarno ste jadni.
Sin:

-Šta, pa ni vi roditelji niste cvijeće, a reci mi tko je izmislio struju.
Otac:
-Kako tko, pa Nikola Tesla.
Sin:
-Pa da, Nikola Tesla, a ne njegov otac.



ANĐEO

Razgovaraju dva prijatelja. Prvi će:
-Meni je žena anđeo.
-Ah, blago tebi, moja je još živa!






DRUGA LJUBAV

Jedna gospođa dođe u ljekarnu i traži arsenik.
Ljekarnik:
-Budući se radi o jakom otrovu, moram vas pitati za što vam je potreban?
-Želim otrovati moga muža.
-Žao mi je, ali u tom slučaju vam ga ne mogu dati.
Gospođa otvori torbicu, iz nje izvadi jednu fotografiju na kojoj se vidi njen muž i žena od ljekarnika kako vode ljubav i pokaže je ljekarniku.
-Oprostite gospođo, nisam znao da imate recept.



GODIŠNJICA

-Dragi, sutra nam je godišnjica braka. Da ubijemo prase?
-A zašto? Nije ti ono krivo.


ISPOPVJED

Otišla djevojka u crkvu na ispovjed.
-Oče, spavala sam sa popom iz susjedne župe, da li je to grijeh?
-Kako da ne kćeri, ti pripadaš ovoj župi.



A ŠEŠIR

Šetali su baka i njezin unuk obalom. Jedan val pokupi dječaka i odnese ga sa sobom u more. Baka moli i moli Boga da mu vrati sina.
Odmah sljedeći val vrati sina. Baka ga gleda da li je živ i zdrav. Onda pogleda u nebo ljutito i kaže:
-Kada smo došli tu imao je šešir!!!

1 komentar:

Anonimno kaže...

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha i ha!!!!!!!!!!!!!!
Umirem od smijeha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








I.V.